OOOOOOOKEJ.

har väl en del att skriva nu i guess.

jaha, var ska man börja?

Tors- Skulle ridit men de var inte plogat :O:O:O mamma sa att de inte kom fören halv åtta och plogade den vägen så... ja. Åkte till yasmine där även andré var, nån minut efter jag kommit kom Dejjan också :D hade fettkul, jäkligt mysit. Tittade på dead Silence, GAH hatar den filmen. En skräck, så jag var helt "paff" av rädlsla den kbällen/natten. haha Paff, fettkul ord. Snackade och skrattade.



Fre- Vaknade upp på golvet, halvt ihjälfrösen, okej jag ljög men kallt var det. Kom lite försent till idrottshallen, men jaja. svinkallt ute ju. Spelade 2 handbollsmatcher, en mot Alfa och en mot Gamma. Förlorade mot Alfa och vann mot Gamma. Jag stog i mål, gick inte jättebra, inte för mig i alla fall, venne varför men det känns som om det gick piss. I slutet spelade jag fotboll, yasmine och några andra tjejer spelade också, fast med killarna (mixade lag), askul :D haha. Sedan gick jag till mammas jobb och fick skjuts av någon annan hem... haha, men hon var jättetrevlig :)
Glodde på TV, åt mat och chilla.

Idag- Vaknar upp av min cpmoobil, hhiih, ne men skulle upp och julhandla. Gick assegt att komma upp, skittrött. Sedan vid nio kom mormor och ca halv tio åkte vi till Smålänningen för att julhandla :) Var där ganska länge, eller njaa. Men i alla fall. Hittade mycket :) Känns faktiskt riktigt skönt att vara klar :D Nu sitter jag här inne på toaletten med röd hårtoning i håret och bara väntar på att det ska bli klart :D åååh, hoppas det blir rött och att jag inte ser helt förjävlig ut! haha. Sedan kanske det blir röd hårfärg hihhi, ^_^



hejsvejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0