Onsdag!

Tjjenare. Haft en helt okejdag!
mamma var med idag och sabs mamma också! det var helt okej :)
Började dagen med NO och Livskunskap. det är ganska kul! Sedan, ja vad gjorde vi? hmm, Bild, det var soft, redigerade bilder. Sedan hade vi matte, gick igenom provet, fan vad segläraren är på genomgångarna! jaja. så äre ibland!

Sedan åkte våra mammor hem! Åt, och sen hade vi rast, jag och yassi lekte spioner typ! haha.
Hade EngSve, dubbellektion. Hade teenage problems på Engelskan och på svenskan läste hon, boken börjar bli bra. fast jag, haha jo jag somnade xd haha fan. så sen frågade hon lite, då fattade jag verkligen innngeeet!

Innan idag, så tog  Lena mit till personalrummet/betas lärarum och ville prata med mig! då var det om det teenage problems, som man skrev själv, sanning eller påhittat då var det man skulle skriva. HAHA, söööööööt Lena!

Kom hem, har hjälpt mamma med bilder lite, hålller på att flytta in sakerna i rummet!
Så ska fortsätta :) kanske titta på en film, får se!




/Caaajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0