My birthday Tomorrow!

HajHejHohHoh.

Så nu har jag åtminstonde tid att sitta ner och ta allt riktigt sofft! Har då städat som sagt, idag igen. Men nu är det riktigt fint och rent! Skolan var soft som sagt, hände inte speciellt mycket. Alex pappa och Jacobs mamma var i skolan idag och hälsade på, kuligt antar jag :) Hihi, Jacobs mamma är riktigt sööt!

Började med Engelska, det var lugnt, tittade på Goal, sammanfattade allt muntligt och sedan hade vi några frågor vi dusskuterade i små grupper (4&4).
Hade sedan SO, blev då klar med arbetet. Så här mycket har jag varit engagerad=                                                  .
hmm, 1% typ? Jaja, men blev klar. Överlycklig då - Tycker jag var hemskt patetisk nu.
Sedan var det spanskaprov, kunde allt förutom 3 st glosor. ARRRRGHH. jaja, hoppas jag blir godkänd så blir det bra.
Sedan Svenska, bytade platser och kom såklart brevid Martin jag prrruttar. jappjapp, Lena läste och jag trodde jag skulle somna, disskuterade bokens kapitel vi läste (som vanligt) och ja, det var det som hände :D Sedan eftre maten har vi svenska igen och då ja, gjorde vi någon novell sak!
Här kommer en liten bildbomb! haha.


Älskar bilden, så mycket kännslor..... haha.

DAMPI

Me as Sabs

Looking good!

Seriös bild

Girls just wanna have fun......

Mediterar med kameran, fungerade rikitigt braauu!

Kommentarer
Postat av: saaaabinaa

me as sabs, AHAAAHAHAHAHA OMG

2010-12-04 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0