Junigirl TÄVLING! :)

Bestämde mig för att vara med i en liten tävling. Mest för skojs skull! har inte var det på länge men tyckte det var dax och så fanns det mängder av snygga smycken! Hittade där min absoluta favorit!

Chains, ett halsband! AWESOME. Lite smårockigt, älskar den stilen, har börjat köra den mer i skolan, letar efter ett nitbälte nu också! haha.

Okej, skulle berätta om varför jag vill vinna!
Hmm, först och främst är det nog för skojs skull! Sedam för att det finns inte likadana smycken och så var detta halsbandet otroligt snyggt! Tänk att ha ett fett snyggt halsband? sjukt nice säger jag bara! Så, det var nog det jag kunde komma på just nu!

+ Jag tycker ni ska kolla in JuniGirls blogg, både för att hon kämpar stenhårt och för att man skulle länka hennes blogg! Hon är awesome!
http://designbyzye.blogg.se/ : Kika in och se om du också hittar något riktigt fint, till dig själv eller någon du tycker om! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0