HELGEN

Fredag- sandriitfrugan följde med mig hem efter skolan, fett kul! Vi fixxade i stallet sedan hängde vi ut ballonger(ööööö, ballonger?) vid skyltarna, länsskyltar? jaja. Sedan vid fem kom sabina, evelina och amanda! Och sedan kom, hmm var det ida och sophie? Men innan ida och sophie kom så gömde de packeten så fick jag gå runt och leta!
Fick massa roligt! Efter ett tag kom yasmine och bianca för de hade åkt av vägen :O ohnoooo, men det gick bra som tur var och när maten var klar kom alida!
Vi snackade, hade lekar/staffet. Kul var det i alla fall, men blött och geggit! haha :) Kvällen var lyckad i alla fall. Har nu pussat en tjej för första gånge, galet! hahaha. Har spelat in kondomvideor med sophie och ida, haha. Har även för första gången haft en kondom trädd över eller ja, på huvudet. haha. Jaooo, det var deeet. kom i säng vid 2 efter att ha diskat (alida och sandra hjälpte till) och duschat! De flesta drog nog runt ett kanske, fast sabina åkte tidigare :( hon hade innebandysammandraaaaaaaaaaag, oooohNoooooo :(

Lör- väcktes, åt, somnade om i mammas och pappas säng till klockan kvart i tre. skön dag säger jag! haha. Men sedan på kvällen kom Becca, Anders och mina två underbara gudföräldrar Karin och Stefan! Riktigt mysigt, det börjades med glögg och pepparkakor sedan åt vi paj. Vi pratade och bara hade det trevligt! Visade mitt nytapetserade rum och ja fick lite presenter! Åh vad jag älskar presenter! :D haha(antar att det kommer upp lite kort senare) ! Gick och la mig för att sova vid elva snåret, faktiskt innan de åkte hem eller Becca och Anders hade åkt innan men Karin och Stefan var kvar, för jag trodde jag skulle dö av trötthet ellet nåt!

Sön- Sov till lunch igen och sedan stack vi iväg till Gunnarp för tomtepromenaden! Myyysigt. "Firade" pappa som fyller år imorgon, och så träffade vi kusinerna! Fikade efter och ja, sen senare ikväll var i i kapellet och tittade på lucia, och så var det en så kallad "Lucia Gudstjänst"! :) Sen har jag och pappa kollat på Public Enemies och Niktita.
Innan idag tittade jag och mamma på Brothers, eller vi missade slutet... :(



Men nu ska jag sova, kanske det kommer en dag av decemberkalendern......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0