cha chaa alla trevliga männskor ute i den vintriga världen..

ville bara säga att det är kallt ute idag. en liten smula minus på det kanske?
sen är det också en liten smula minus på att det inte är jul förens om 2 dagar.
Men nu ska vi inte sätta massa minus tecken här -------> - - - - - - - - - - -
JAg tycker vi sätter plus istället. -----------> +++++++++++++++
BRAAAaaaAa. För det är ju ettt pluss på att jag är bäst. På att det är jul snart, är det bara jag som verkligen älsakr julen med hela mitt hjärta? Jag menar, tradition familjen  samlad, och bara njuuuuuta av PAKEt. eller ni kanske säger klappar.
Men vet ni, jag bryr mig inte. eller ni kanske säger "I don't care"? aja. PUSS på det iallafall. elller kanske KYSS ?
iallafall ska ajg sluta fumla omkring i det längre, och säga PUSSs. för så s'ger jag.
och håll ut..............................


......................... SOFTAAA LUGNT!

glömde säga att detta ärfrån den bästa i världen.

snygga giiirls Ellllllller vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaD?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0