Apan och Grisen.

Hej! Hade tänkt att berätta lite om ons-tors med sabs dårå! :)

Ons- Vaknade, pysslade lite och tittade på TV med brorsan. Efter maten åkte jag till Sabs och fikade och sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Men i alla fall så öppnade vi 1 julklapp, spelade asmycket kort och spelade tjejsnack. Skitnajs. haha. Orkar inte berätta så detaljerat. Och så spelade vi badminton i ca 2 tim innan det var middag :D

Tors- Vaknade skarfötters med Sabs och så öppnade vi julklapparna. Jag fick en necessär med massa olika ”saker som en tjej behöver” :)Fick en apa men den ena handen har gått sönder :(,  sabs fick badstuffs! och en gris :D
Åt ungspannkaka, goooot. inte för att jag kände så mycket smak, har lyckats att bli asförkyld menmen. Sedan har vi spelat kort, JAG ÄGER :D haha.
Sabina och Jag

Hemma har jag städat 1 toalett & 2 handfat, GR8, uuääk. men jag vill inte precis vara en jävla fjolla så det är bara att tvätta. Har klätt granen och så har jag och brorsan lagt upp julklapparna under den ståtliga granen! :) Samtidigt som man klämmer och försöker lista ut vad man ska få i julklapp :D Har tittat på 3:e delen av Morden i Sandhamn, skitbra! Och en liten del av Hanna Montana The Movie och ca hälften av The Proposal! Nu ska jag sova och titta lite på Mulan 1, haha.
Våran fina gran! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0