AALOHAA

"Bad update" jaja, whaatevaaa. haha, prova uttala det.. haha kul.

ahja, kan väl berätta om igår och idag, för jag minns ej söndagen.. tror jag bara slappade för jag kund einte träna, har börjat få, eller tror att det är samma infektion i kroppen som förra året.. :( i alla fall.

Igår hade vi julpyssel i skolan. Va inte helt dumt, skitkul. Men det bästa var nog Animerad Historia med Heden och Linus, HAHA. ASKUL, tror att jag dör..! Sedan var jag på några andra stationer, i alla fall det var supermysigt! Slutade vid 2 ist för 3 :D skitnajs. Sabsss följde med mig hem och så färgade vi mitt håår :D fast det syns bara i ljuset.. :(

Idag, ja kan väl berätta lite mer detaljerat* Började dagen med att snacka med Dejjan, André, Sabina & Yasmine i uppehållsrummet och sedan samlades hela klassen i vårat hemklassrum, NO-salen, inte speciellt kul med den salen men bättre än ingen och bättre än fängelset-paveljongen. haha. Sedan var det julkonsert i bygdegården, ledsen men det var inte speciellt bra, inte sådärAWESOME precis, men det var bra, bara inte bättre än de två andra åren jag sett i alla fall.
Början därinne i bygdegården-innan allt började-var fett dryg.. satt där mins 20min innan eller nåt. fan. asjobbigt men fick sitta på stolar åtminstonde. Det höll väl på 45min kanske.. Sedan drog vi tillbaka till NO-salen och åt skumtomtar, clementin och pepparkakor. Sedan fick vi våra betyg :) Skitfinnt ;) Okej, fick inga MVG, men jag är ganska nöjd. 7st VG och 3st G, så dåligt gick det inte ;) Slutade väl vid tio eller nåt.. gick ut med yasmine, snackade lite emd Dejjan och André.
Fick en jävla snöbolle i nacken, så sen smälte det och eftersom det ska va så fucking svårt att få ut all färg ur håret såg det ut som om det droppa mens eller nåt... Och nu e hela mitt nya vita linne förstört :'( BUHÖHÖHÖ, nää det gör faktiskt inget..!

Haha. Kom hem, sov, koka nudlar till mig och bruushan, sov, stack till stallet med mamma, lämnade granen hos mormor, tittade på tv, och nu ska jag sova :D och så har jag snackat med dejjjan :D En asbra dag.
Plockade mina ögonbryn nyss, VARFÖR SKA DET GÖRA SÅ ONT- VAAAAAARRRRRFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR???????!!!!!!!!!!!

Bild på mig:

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0