14

Nu har jag varit 14 i ca 1 dygn (vetej födelsetiden.)
Har haft en GR8 dag verkligen, börade med näsblod på morgonen. 1h senare kom fam och sjöng! Fick min älskade Fred Perry väska, GRR på den ♥ Film-Farsan, pandora belock, örhängen, pengar från mormor och en chokladask, pengar från stefan, pengar från båda kusinernas fam + ett JIGSAW Pussel!, en sjal från farmor och en lott, en lott från lasse och från mormor fick jag även ett par vantar och en skiva (HELLSONGS) av Fredrik och fam! :)

Men innan allt folk började komma åt jag frukost och stack iväg på konfirmationsmöte, träff jaja. i alla fall.
Detvar awesome. haha, alla är störtsköna, älskar deras dialekt, fan det finns inge bättre! :') hhah.
Det började bli riktigt kul när jag la en madrass över ida(hon låg redan på en) och sen la jag mig på henne och en kom emilia med en till madrass haha. och ett kort blev det! Skaman kalla det HeligHamburgare? haha. eller macka.
Sen var det sofffft, det tejpade fast min väska i en stol, inget liiiiiiv. fast tejpen sög så medans jag snackade med sabs i telefon för att övertala henne att börja på fotboll så letade de upp mig, hade gömt mig för att ej bli störd med rasmus bärde in mig så hade inget val, så samtidigt jag snackade i telefonen kunde jag dra loss tejpen, kasst haha.
Fick godis idag, MUUUUUUUMS.

Men skriver mer imorn. behöver sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0